Ute på landet. ~Ella




Synd att det inte var några vågor, då hade det varit en Surfin' bird.
nu vare bara en bird. :c

...
jag låg på rygg på en brygga och fotade bakåt, därför är det upponer. xP
Ni får en rättvänd bild också.

jag gillade den nästan bättre när den var upponer...

På Torsdag/Fredag var min lillasyrras klass på klassresa, de skulle övernatta på nåt ställe på landet.
Sen skulle typ alla föräldrar och syskon komma dit på torsdagskvällen och grilla.
Det var suuuuuupermysigt där. :D (Och suuuuuuupermyggigt)
Det var några stugor som de skulle sova i, sen fanns det en sjö och en brygga.
Och jag som typ är kär i sjöar passade på att fota lite, och här har vi några resultat.
Sen satt jag och mina två kompisar som också har småsyskon i den klassen på bryggan och snackade.
Vi stoppade ner fötterna i vattnet och det var askallt, förstår inte hur min syrra kunde bada i det. :P
Eftersom det var så varmt i luften gick jag runt i shorts, vilket jag ångrar nu när jag har myggbett över hela benen. :c
Resten av kvällen tillbringade jag åt att skratta åt en massa konstiga saker helt utan anledning. C:

vilken av bilderna tyckte du var finast?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad läskigt , vår klass var också på ett ställe på landet. och sov över. och det fanns en sjö. med en brygga. och på kvällen fick våra syskon och föräldrar också komma och grilla. O.o

men var det du, cicci, och helin som var där sen på kvällen? :)

2011-05-30 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0