Stan ~Ella


Foto: Ella | Rediggering: Ella | Modell: Ellas ben

Nu har jag och Linda varit en snabbis på stan. Jag köpte då domhär jeansen från H&M för 99 kr. Ok, jag erkänner, de var lite för stora, men de var så billiga så jag var tvungen. :( Sen gick vi till McDonalds och köpte McFlurry(Med Oreo :D) och så började vi snacka typ "Tänk om det skulle komma någon helt random och sätta sig bredvid oss fast det typ var helt tomt här" och typ 5 minuter senare kom det en tant och satte sig bredvid oss och frågade om vi typ snackade Arabiska. Vi typ "Nää..." och så satt hon kvar. Det blev en väldigt tyst glasspaus.

Vad har ni gjort/ska göra idag?


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

hej! jätte fin blogg :D

vad görs?

2011-03-19 @ 14:52:05
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0