JAG HAR INGET LIV ~Ella


(Random bild fotad av mig, redigerad av mig)
Ok... Mobba inte mig nu.
Men jag har seriöst inget liv. Så... Här får ni, ja, vad kallar man de för? :P

Hur bor du: I en villa
Brukar du komma i tid: Ja, typ.
Hur lång är du: 1,55 xP
Kan du laga mat: Om pannkakor räknas som mat, ja.
Vad jobbar du med/pluggar du: Typ, tråkiga ämnen i skolan. Men vill börja media sen.
Vad har du på dig just nu: Jeans(med hål) en randig t-shirt, en blå hoodie.
Har du någon fobi: Nä, men jag hatar sjögräs och hår i simbassänger. :(
Hade du en bra kväll igår:  Nja.
Vilket är ditt senaste inköp: Godis...
Din favoritdryck på morgonen: Energidryck... Fast det får jag aldrig, så appelsinjuice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: MAMMA :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: En penna. :(
Vem snackade du med senast: Min syrra. xP
Varm favoritdricka: Oboyyyy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk.
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: Öh, minns inte. 4 dagar sen?
Saknar du någon just nu: JA.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jämföra mig med någon, eller kalla mig något, fett wierd.
Någon jag stör mig på: Den personen jag tänker på just nu.. Synd för dig om du inte är tankeläsare. :(
Intressen: Simma, Fota, Musik, Kompisar, Och allt annat jag gillar som jag inte kommer på nu.

senaste person du kramade: Cia

Senaste person du ringde: Pappa xP
Senaste person som ringde dig: Cicci
Vad drack du senast: appelsinjuice
Vill du ha barn: .. Inte nu nej, men någon gång kanske.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja. (Tonåring då :D)
Har rakat dina ben någon gång: -
Är du sugen på något nu: Nä.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga, typ en kopp i månaden eller nåt.
Använder du hudkräm: Ibland.
Attraheras du av män med skägg: NEJ.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv är godare, men Micro-pop går snabbare...
Brukar du baka: Jao.
Röstade du i det senaste valet: Jag är för liiiiiten.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja.
Vilken låt lyssnade du senast på: Försent för Edelweiss
Har någon annan sovit i din säng inatt: Min katt :D
Vad tycker du är äckligt: Surströmming.
Har du pengar på mobilen: Har abbonemang, så ja.

Ja... GODNATT :D

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ (Headerfixare)

SV: Varsågod!:D

Allt bra??

2011-03-14 @ 21:25:19
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Annie-Smilinggirls!

Alltid kul att läsa sådanna random texter :P fin bild btw!

2011-03-14 @ 21:58:50
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0