I'M BACK :D ~Ella


(Bild från google)

JAG ÄR FRISK IGEN! :D
Typ...
Alltså, på torsdagen var jag hemma för att jag mådde illa, sen åkte jag till skolan på fredag. Fast då kände jag att jag mådde illa efter lunch, så jag åkte hem igen. På lördagen kände jag mig ganska frisk igen, men på söndagsnatten spydde jag. :( Så i söndags låg jag i sängen typ hela dan och bestämde mig att vara hemma på måndag också, för säkerhetens skull. Och i går hade jag tänkt gå till skolan när jag började på jätteilla och hade jätte ont i halsen. Det var typ något som hade svullnat upp på vänster sida av min hals. MEN IDAG BLIRE SKOLA! :D
... VÄnta. Jag brukar aldrig vara glad över skola, men, jaja. Skönt att inte ligga och tråka ut sig hemma och inte kunna göra något för då mår man illa.
Nu sitter jag och lyssnar på Bob Hund och... sitter ner? xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0