Påsklovet i bilder! ~ linda

klicka på bilden för att se den i större format..


Bild 1. Jag lekte lite med vatten.
Bild 2. Krokusarna var som finast.
Bild 3. Jag och Ella åkte till en fontän och fotade vatten, blev ganska misslyckat för båda, men men.
Bild 4. Det var fullmåne!
Bild 5. Jag hittade vitsippor!
Bild 6. Åt påsklunch med familjen (mmm påskmust!)
Bild 7. Gick ner till vattnet.
Bild 8. Det var många fina färger där. :)
Bild 9. Gick i med fötterna i vattnet, badade dock inte. ;)
Bild 10. Åkte till Stockholm med Ella, drack loka.
Bild 11. Vi åt glass vid Lejonet och Björnen skylten.
Bild 12. Vi träffade stekaren Evert Taube.
Bild 13. Vi gick på Fotografiska!
Bild 14. En liten söt apa ville vara med på bild.
Bild 15. Även denna apan ville bli plåtad.
Bild 16. En lemur käkar på en pinne. :P
Bild 17. En cool orm.
Bild 18. En hårig spindel...läskig, eller?
Bild 19. När jag kom hem hadde min krasse växt en hel del!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur har din påskhelg varit?

2011-04-26 @ 18:58:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag hade en underbar påskhelg med massor av umgänge med familj och vänner i solen och massa god mat och godis! Hur mår du idag?

2011-04-27 @ 09:27:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0