Ellas favorit, lindas favorit.. och lurendrejeri ~ linda

När jag och Ella var ute och fotade i onsdags kom Ville (ellas katt) så jag fotograferade honom lite. Här kommer min favorit och Ellas favorit (oredigerade)

Min favorit:

Ellas favorit:
Idag är det ju första april och då får man ju LURAS! Wihooo. Min klass bestämde sig för att lura våran lärare, så vi traskade iväg till rektorn och bad om hjälp. Vi sa åt henne att komma till vårat klassrum när vi hade lektion och säga "Dem har ringt från Konsum och sagt att elever från den här klassen har snattat, vill någon erkänna kan den räcka upp handen!" Då skulle några räcka upp handen och börja bråka. Det blev ett riktigt lyckat skämt!
Fråga 1: Vilken bild är finast?
Fråga 2: Har du lurat någon idag? ;)

Kommentarer
Postat av: krle

Tjaa

haft en bra dag ?



vad tycker du om det där som dom sa idag att cannabis legaliseras den 20april ?



finns länkar på min blogg till tv4,aftonbladet,expressen

men också typ en länk där Fredrik Reinfeld snackar om det ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0